Гарантія на вироби майстерні Kozak

Майстерня Kozak ремонтує будь-який виріб, виготовлений у нас, з моменту покупки впродовж року. Детальні умови нижче.

Що ми робимо:

  • Ремонтуємо фурнітуру.
  • Замінюємо фурнітуру на нову. Ремонтувати чи замінити – вирішує майстер при огляді виробу наживо, а не по фотографії.
  • Ремонтуємо блискавку, якщо зламався бігунок, розійшлась або відірвалась блискавка.
  • Замінюємо блискавку на нову, якщо вона вже не підлягає ремонту.

Що ми не робимо:

  • Не ставимо латки і не зшиваємо виріб, якщо шкіру розрізано або розірвано.
  • Не замінюємо виріб  на новий.
  • Не ремонтуємо виріб, якщо це неможливо технологічно.
  • Пам’ятайте, що деякі поломки Ви можете відремонтувати у будь-якій майстерні з ремонту одягу, взуття та галантереї вашого міста, щоб не переплачувати за доставку.
  • Ремонт може займати від 1-го до 3-х тижнів.
  • Якщо після оформлення замовлення пройшло більше року – ремонт відбувається з оплатою. Вартість розраховується індивідуально.

Ви можете привезти виріб у наш офіс та залишити його на ремонт за адресою: м. Луцьк, Пр. Президента Грушевського, 30 офіс 502. Пн-Пт з 10.00 до 18.00. Телефон: 098-890-64-56

Обов’язкові умови безкоштовного ремонту:

  • Ви вказуєте приблизну дату покупки та ПІБ, на кого робилось замовлення та доставка. Якщо система не знаходить Ваше замовлення по прізвищу і телефону – РЕМОНТ НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ!
  • Доставку в обидві сторони оплачує замовник.
  • Доставка здійснюється лише Новою Поштою.
  • Перед відправкою Ви обов’язково надсилаєте 3 детальні та чіткі фотознімки поломки на наш Viber, email, FB чи Instagram.
  • Після того, як менеджер підтверджує, що ремонт можливий – Ви відправляєте посилку Новою Поштою за адресою: м. Луцьк, відділення № 7, Цимбалюк Степан Олексійович, тел. 098-890-64-56

Протягом гарантійного терміну не є дефектом виробу:

1. Неоднорідність поверхні шкіряного виробу, що має природний малюнок. Це не є ознакою поганої якості, а лише підкреслює його натуральність.
2. Природний знос шкіри і фурнітури – поява потертостей, подряпин, зміна форми.

Не підлягають гарантії та обміну вироби з дефектами, які виникли під час експлуатації: 

1. Механічні пошкодження (порізи, подряпини, проколи, опіки і т. д.)
2. Деформація внаслідок неправильного носіння виробу, сушіння або дії хімічних або інших речовин.
3. Пошкодження виробу, які є наслідком недотримання правил експлуатації